Friday, July 11, 2008

11/07/08

Wah...it's been a long time since I've blogged man!

Been really busy the past 10 days....but now, I'm ready for a COMEBACK!!!


Are you ready???

No, I'm not back with a comeback performance...but I'm back with a BM post!!!

What??? Don't believe me??? Think I cannot type a thing in BM?


Yala....boleh buat apa? kena tag oleh Si Harimau! Saya hanya seekor kucing comel sahaja! hahaha.....

Tag Dalam BM
7 fakta tentang saya:

o1; Nama saya ialah Si kucing......eh salah! Kawan-kawan semua panggil saya, Mel, Miao, Meow....
o2; Masih berumur 20! hohoho
o3; Saya sangat suka makan!!! Jika mahu cuba apa-apa restaurant baru, jangan lupa saya ya!
o4; Suka menari!
o5; Mempunyai memori yang teruk....
o6; Ingin pergi melancong dengan "Chong dey O" gang!
o7; Ingin tinggal di Jepun!

7 perkara menakutkan saya:
o1; kehilangan orang tersayang seperti keluarga saya dan kawan kawan saya.
o2; mengagal dalam peperiksaan
o3; bakteria dan virus! hahaha
o4; serangga, anjing, ular, tikus....dan banyak lagi
o5; berada di tempat yang tinggi
o6; kehilangan mimpi yang saya mengejar
o7; kehilangan segala yang saya mempunyai sekarang

7 lagu buat sekarang:
o1; Ayaka-Okaeri
o2; BoA-Sparkling
o3; Hey Say 7- Dreams come true
o4; SUEMITSU & THE SUEMITH - Allegro Cantabile
o5; Kame & L.N.K - Rizumu(リズム)
o6; Utada Hikaru - Prisoner of Love
o7; Big Bang - Lies

7 perkara yang selalu sebut:
o1; huh?
o2; er...
o3; ya...
o4; ok!
o5; what? in malay "apa?"
o6; hehe....
o7; ah!

7 perkara yang amat bernilai:
o1; keluarga/kawan
o2; kenangan dan pengalaman
o3; degree saya
o4; menari
o5; musik
o6; makanan
o7; telefon bimbit

7 "pertama kali" dalam hidup saya:
o1; membuat tag dalam Bahasa Melayu!
o2; seorang pergi ke Jepun
o3; berjalan kaki dari Kiulap ke SGS(sama dengan Si Chong)
o4; tidur di jalan raya semasa Sea Games
o5; terpaksa bermalam di Genting apabila Sky-waynya sudah tutup
o6; tengok konsert Eason bersama ibu
o7; memandu di highway Brunei dengan bapa saya....

7 orang bertuah (JAWAB TAG INI BALIK):
Banyak orang yang saya mahu tag telag di-taggedkan la!

Bah...sudah siap ni!

Sayonara!

No comments:

Post a Comment